Ласкаво прошу на сторіночку мого фото-проекту!

Мене звати Юля. Мені 23 роки. Я фотограф, артистка оригінального жанру шоу мильних бульбашок та просто дівчина.

За освітою я філолог, а в душі вільна і творча людина, яка не може довго всидіти у 4 офісних стінах. Вважаю, що в житті найголовніше це саморозвиток та позитив. Саме тому я не можу довго всидіти на одному місці. Раніше працювала журналістом. І саме через журналістику вперше взяла у руки фотоапарат та почала фотографувати. Тоді я зрозуміла, що таки так – фотографія мені подобається більше, і бути собі начальником це круто.
Загалом фотографом працюю уже близько 3 років. Прагну до досконалості, постійно вчуся та розвиваюся. Але з кожним днем все більше розумію, що я нічого ще не знаю про фотографію та й про життя взагалі. У вас теж таке буває?

Щодня я намагаюся ставати кращою. І дві мої улюблені справи (фотографія і шоу мильних бульбашок) а також моя сім’я мені у цьому допомагають і надихають творити.

Немає коментарів:

Дописати коментар